Opšti uslovi korištenja web aplikacije Moj Račun

I. Uvodne odredbe

Ovim Opštim uslovima definišu se prava i obaveze korisnika aplikacije Moj račun (u daljem tekstu: klijent, korisnik) te uslovi korištenja iste.

Vlasnik web aplikacije Moj račun i domene https://mojracun.triglavfondovi.ba/ (u daljem tekstu i: web aplikacija, Moj račun ili aplikacija) je društvo Triglav Fondovi d.o.o. Sarajevo, Mehmed paše Sokolovića 15, 71000 Sarajevo (u daljem tekstu: Triglav Fondovi ili Društvo).

Moj račun je besplatna web aplikacija društva Triglav Fondovi koja omogućava korisnicima 24 sata na dan uvid u stanje ulaganja u Triglav fondove te pregled svih transakcija udjelima Triglav fondova.

II. Značenje izraza

Izrazi u ovim Opštim uslovima imaju sljedeće značenje:

Triglav fondovi odnosi se na sve investicijske fondove kojima upravlja društvo Triglav Fondovi d.o.o. Sarajevo, Mehmed paše Sokolovića 15, Sarajevo;

Opšti uslovi su važeći Opšti uslovi za korištenje aplikacije Moj račun; 

Klijent je pravno ili fizičko lice koje je investitor u investicijske fondove kojima upravlja društvo Triglav Fondovi d.o.o. Sarajevo.

Korisnik je klijent koji je završio proces registracije u web aplikaciji Moj račun i koji je prihvatio korištenje Opštih uslova.   

Zloupotreba aplikacije je korištenje aplikacije Moj račun koje nije u skladu s ovim Opštim uslovima, uputama tehničkog osoblja i opštom praksom korištenja aplikacije;

Pružalac pristupa internetu je kompanija, odnosno organizacija koja klijentu osigurava pristup Internetu.

III. Registracija korisnika za pristup aplikaciji Moj račun

Klijent može postati korisnik aplikacije Moj račun registracijom na aplikaciji Moj račun. 

Kreiranjem računa na aplikaciji korisnik potvrđuje da je pročitao, razumije i da se slaže s ovim Opštim uslovima korištenja usluga web aplikacije Moj račun.

Prije prvog pristupa web aplikaciji Moj račun i pri svakom prvom pokretanju aplikacije nakon izmjene Opštih uslova, klijent, odnosno korisnik je dužan prihvatiti Opšte uslove. Ukoliko ne prihvati Opšte uslove, pristup aplikaciji je onemogućen dok ne prihvati Opšte uslove. Klijent postaje korisnik aplikacije tek kada prihvati Opšte uslove.

Za korištenje web aplikacije Moj račun korisniku je potreban odgovarajući softver i hardver koji omogućava nesmetan rad i korištenje aplikacije Moj račun. Društvo Triglav Fondovi ne pruža

tehničku podršku korisnicima aplikacije u slučaju da im aplikacija Moj račun ne radi zbog njihovog neodgovarajućeg ili nekompatibilnog softvera ili hardvera.

Prilikom pokretanja prve prijave klijent odabire opciju registracije “Registrujte se”. Zatim nastavlja proces registracije gdje upisuje svoje ime i prezime, adresu elektronske pošte, jedinstveni matični broj/jedinstveni identifikacijski broj, broj mobilnog telefona, korisničko ime i lozinku, koju postavlja prilikom registracije, te provodi dvofaktorsku autentifikaciju. 

Nakon uspješne registracije uz autentifikaciju, korisnik dobiva pristup web aplikaciji Triglav Fondovi gdje može izvršiti uvid u stanje i promet svog ulaganja u fondove kojim upravlja Društvo.

U slučaju da korisnik ne može pristupiti svom profilu na web aplikaciji Moj račun, može se obratiti na e-mail adresu mojracun@triglavfondovi.ba.

Korisničko ime i lozinka su jedistveni podaci koje odabire korisnik aplikacije, te pravo korištenja korisničkog imena i lozinke nije prenosivo.

IV. Korištenje aplikacije Moj račun

Nakon uspješne registracije, korisnik pristupa aplikaciji unosom svog korisničkog imena i lozinke kroz formu „Prijava“.

Web aplikacija Moj račun automatski odjavljuje korisnika nakon 300 (tristotine) sekundi neaktivnosti. Za ponovni pristup aplikaciji korisnik se mora ponovno prijaviti u aplikaciju svojim korisničkim imenom i lozinkom. 

Tokom radnog vremena Društvo pruža pomoć korisnicima aplikacije oko sadržaja web aplikacije pozivom na broj telefona 033 277 270.  Pitanja se Društvu mogu uputiti i na e-mail adresu mojracun@triglavfondovi.ba. Društvo ne pruža tehničku podršku u slučaju problema s operativnim sistemima, web preglednicima i ostalim softverom i hardverom koji koriste korisnici.

Podaci i informacije koje Društvo posreduje korisniku putem aplikacije informativnog su karaktera te Društvo ne odgovara za tačnost, ispravnost, ažurnost i dostupnost podataka prikazanih u web aplikaciji. Triglav Fondovi nastojat će s potrebnom pažnjom osigurati tačnost i ažurnost podataka u aplikaciji Moj račun. Triglav Fondovi ne snosi odgovornost za greške u sistemu Moj račun. Za tačne, pravilne i ažurne informacije korisnik se treba obratiti Triglav Fondovima na kontakt podatke dostupne na web stranici https://triglavfondovi.ba/.   

Podatke kojima pristupa unutar aplikacije Moj račun korisnik može koristiti samo za lične, informativne i nekomercijalne svrhe.

V. Obaveze i odgovornosti korisnika

Korisnik je odgovoran za sigurnost i povjerljivost svih podataka potrebnih za pristup aplikaciji. Korisnik je dužan pažljivo čuvati registracijske podatke i spriječiti pristup aplikaciji bilo kojoj drugoj osobi. Triglav Fondovi ne odgovara za bilo kakvu štetu nastalu klijentu, odnosno korisniku kao posljedicu dopuštanja pristupa aplikaciji bilo kojoj drugoj osobi, kao posljedicu davanja pristupnih podataka bilo kojoj osobi ili kao posljedicu pristupanja podacima zbog propusta klijenta, odnosno korisnika.

Klijent preuzima isključivu odgovornost za vjerodostojnost, tačnost i ažurnost ličnih podataka i kontakt informacija koje daje Triglav Fondovima te se u slučaju promjene ličnih podataka ili kontakt informacija obavezuje o tome obavijestiti Triglav Fondove.

Korisnik preuzima isključivu odgovornost za blagovremenu promjenu lozinke ako posumnja da je njegova lozinka poznata trećoj osobi. Sve rizike koji su direktno ili indirektno povezani s gubitkom ili neovlaštenim korištenjem pristupnih podataka snosi klijent, odnosno korisnik.

VI. Obaveze i odgovornosti Triglav Fondova

Društvo Triglav Fondovi ne odgovara klijentu ili korisniku za bilo kakvu štetu, izgubljenu dobit i druge troškove nastale zbog korištenja ili nemogućnosti korištenja, problemima u korištenju, ograničenim korištenjem ili u slučaju blokade ili otkazivanja korištenja usluge aplikacije Moj račun. Nadalje, Triglav Fondovi ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja može nastati zbog potencijalne zloupotrebe kao posljedice nepoštivanja uputa vezanih uz korištenje aplikacije. 

Spajanje na internetsku mrežu i usluge pružaoca pristupa internetu ne podliježu pristupu aplikaciji Moj račun.

Društvo ne preuzima nikakvu odgovornost za posljedice nastale greškama u pristupu internetu i prenosu podataka putem interneta.

Društvo Triglav Fondovi nije odgovorno za smetnje i prekide u telekomunikacijskoj mreži, za greške nastale tokom prenosa podataka putem telekomunikacijskih mreža ili za onemogućen pristup aplikaciji Moj račun.

Društvo također nije odgovorno za bilo kakvu štetu nastalu zbog mogućih tehničkih problema, prekida usluge ili drugih smetnji (primjera radi, računarski virus, odluka državnih tijela…).

Društvo Triglav Fondovi obavezuje se informisati korisnike o novostima, odnosno promjenama u postupanju s aplikacijom Moj račun te da će sadržaj važećih Opštih uslova biti objavljen na internet stranci Društva u okviru aplikacije Moj račun.

VII. Prestanak korištenja web aplikacije

Klijent može prestati koristiti aplikaciju Moj račun uz pisanu izjavu:

poštom na adresu: Triglav Fondovi d.o.o. Sarajevo, Mehmed paše Sokolovića 15, 71000 Sarajevo ili e-mailom na: mojracun@triglavfondovi.ba. Brisanje korisničkog računa za aplikaciju ne znači poništenje bilo koje date saglasnosti za elektronsko obavještavanje u vezi s zahtjevima za kupovinu udjela dostavljenih Društvu od strane klijenta. 

Triglav Fondovi će onemogućiti pristup aplikaciji Moj račun najkasnije pet (5) radnih dana nakon prijema pisane izjave klijenta o prestanku korištenja. Danom prestanka mogućnosti korištenja aplikacije Moj račun korisniku se onemogućava ili blokira pristup aplikaciji.

Društvo zadržava pravo izmjene, proširenja ili sužavanja usluga aplikacije Moj račun. Klijent koji se ne slaže s izmjenama, proširenjima ili sužavanjem aplikacije Moj račun te posljedično ne prihvati nove Opšte uslove aplikacije više neće moći pristupiti aplikaciji od prvog dana važenja novih Opštih uslova.

Društvo može u bilo kojem trenutku, bez prethodne pisane obavijesti i bez otkaznog roka, prekinuti korištenje usluga web aplikacije u sljedećim slučajevima:

  • ako se korisnik ne pridržava odredaba Opštih uslova;
  • u slučaju smrti korisnika, ako je Društvo o tome obaviješteno;
  • u slučaju gubitka ili ograničenja poslovne sposobnosti korisnika, ako je Društvo o tome obaviješteno;
  • u slučaju postojanja razloga za sumnju ili mogućnosti zloupotrebe web aplikacije Moj račun;
  • u slučaju nekorektnog postupanja korisnika;
  • po vlastitom nahođenju.

Korisnički račun korisnika za korištenje web aplikacije Moj račun deaktivira se s datumom prestanka odnosno prestankom mogućnosti korištenja usluga web aplikacije. 

Triglav Fondovi zadržava pravo prestanka pružanja usluge aplikacije Moj račun u bilo kojem trenutku bez prethodne najave i ne preuzima nikakvu odgovornost za obnovu web stranice ili usluga aplikacije Moj račun. Isto tako, Društvo ne daje nikakve garancije o besprijekornom radu aplikacije Moj račun, njenoj stalnoj dostupnosti i slično, te ne preuzima nikakvu direktnu ili indirektnu odgovornost za navedeno.

VIII. Zaštićeni žig i autorska prava

Svi žigovi na web aplikaciji Moj račun su zaštićeni i vlasništvo su Triglav Fondovi ili Zavarovalnice Triglav dd, Miklošičeva 19, 1000 Ljubljana, Slovenija osim ako nosilac žiga ne odredi drugačije. Ovo također uključuje logotipe i znakove. Korištenje žiga dozvoljeno je samo uz prethodno pismeno dopuštenje nosioca žiga.

IX. Zaštita ličnih podataka

Podaci o korisniku aplikacije su povjerljivi. Triglav Fondovi se obavezuju čuvati lične podatke i koristiti iste u skladu sa svrhom dobivanja. 

Prihvatanjem ovih Opštih uslova Triglav Fondovi može obrađivati lične podatke u skladu s odredbama ovog poglavlja.

Korištenjem aplikacije Moj račun korisnik daje Triglav Fondovima sljedeće lične podatke:

  • lične i identifikacijske podatke koje korisnik unosi prilikom registracije za korištenje aplikacije (ime i prezime, adresa elektronske pošte, jedinstveni matični broj, broj telefona, korisničko ime i lozinku),
  • IP adresa,
  • informacije o korištenju aplikacije (učestalost primjene, vremenski okvir korištenja aplikacije, URL i sl.).

Lične podatke korisnika Triglav Fondovi obrađuje u sljedeće svrhe:

  • razvoj, upravljanje, poboljšanje i osiguranje funkcionalnosti usluge te za upravljanje korisničkim računom;
  • omogućavanje korisničke podrške i rješavanja tehničkih problema.

Društvo Triglav Fondovi čuva lične podatke dobivene putem aplikacije Moj račun za cijelo vrijeme korištenja aplikacije te još dvije godine nakon prestanka korištenja iste. Lične podatke dobivene u okviru zakonskog ili ugovornog obavljanja djelatnosti koji su Društvu potrebni za zakonsko ili ugovorno obavljanje djelatnosti, Društvo čuva do isteka zakonskog roka čuvanja, a podatke dobivene na osnovu saglasnosti klijenta do povlačenja iste.

Više informacija o zaštiti ličnih podataka u Triglav Fondovima možete pročitati u Politici privatnosti, objavljenoj na web stranici Društva https://triglavfondovi.ba/.

Triglav Fondovi se obavezuju da lične podatke korisnika aplikacije Moj račun neće prosljeđivati trećim licima. Izuzetak mogu biti:

  • vanjski izvođači (vršioci obrade) koji su zaduženi za informacijsko održavanje aplikacije Moj račun i ujedno obavezni čuvati tajnost ličnih i drugih podataka kojima imaju pristup u kontekstu pružanja usluga za Društvo, pri čemu uopšte ne smiju raspolagati takvim podacima, osim u kontekstu pružanja usluga za Društvo;
  • nadzorni i drugi državni organi na osnovu pisanog zahtjeva za potrebe (vođenja) određenog postupka koji imaju zakonski osnov za pristup podacima;
  • druge ovlaštene osobe.

X. Završne odredbe

U skladu s važećim zakonskim propisima i svojom poslovnom politikom, društvo Triglav Fondovi može izmijeniti i/ili dopuniti ove Opšte uslove, o čemu mora na odgovarajući način obavijestiti korisnika. Korisnik koji ne prihvati takve nove Opšte uslove više ne može pristupiti web aplikaciji Moj račun dok ih ne prihvati. 

Nazivi poglavlja u ovim Opštim uslovima su informativne prirode i nisu mjerodavni pri tumačenju odredaba ovih Opštih uslova.

Sve međusobne sporove, zahtjeve i/ili nesuglasice proizašle iz ili u vezi s korištenjem aplikacije Moj račun klijent, odnosno korisnik i društvo Triglav Fondovi rješavat će sporazumno. Ukoliko ti postupci budu neuspješni, za rješavanje međusobnih sporova nadležan je sud u Sarajevu.

Triglav Fondovi i klijent kao korisnik saglasni su da će u slučaju eventualnih sporova međusobno priznati valjanost elektronskih poruka pred sudom.Ovi Opšti uslovi primjenjuju se od 27.03.2025. godine i dostupni su na web stranici aplikacije Moj račun kojoj se može pristupiti putem linka https://mojracun.triglavfondovi.ba/, posebne poveznice na web stranici https://triglavfondovi.ba/ te u sjedištu društva Triglav Fondovi.

O društvu

Triglav Fondovi društvo za upravljanje investicijskim fondovima d.o.o. Sarajevo je osnovano 2000. godine pod nazivom Prof-In d.o.o. Sarajevo. Kao jedan od vodećih upravitelja investicijskih fondova u Bosni i Hercegovini, društvo Triglav Fondovi d.o.o ima sva potrebna profesionalna znanja i upravljačke vještine te na taj način ispunjava standarde i uvjete potrebne za uspješno upravljanje investicijskim fondovima.

Triglav Fondovi d.o.o. Sarajevo je dio Grupacije Triglav.

Kontakt podaci

Adresa: Ul. Mehmed paše Sokolovića br. 15 71000 Sarajevo

Telefon:  +387 33 277 270

Fax: +387 33 277 271

Sva prava zadržana © 2021 Triglav Fondovi d.o.o. Sarajevo

Development by Lilium Digital

Kontaktirajte nas
X